Зв’язки між Україною та Індією, що отримали свій початок і справжній розквіт у часи Радянського Союзу, на сьогодні тривають і розвиваються.
Щорічний товарообіг між нашими країнами становить близько двох мільярдів доларів, при цьому доля українського експорту у 3-4 рази перевищує імпорт товарів із Індії. Тож зацікавленість індійців у поглибленні співпраці та зміні такого балансу очевидна. Враховуючи відносно невисокий обсяг імпорту їхніх товарів та сировини до України, котрий складається в основному із фармацевтичної продукції, органічних хімічних сполук, пластмас та полімерних матеріалів, чорних металів та тютюну, вихід на ринок індійської бавовняної пряжі такого серйозного гравця як Рівненський льонокомбінат не міг лишитися непоміченим. Динаміка зростання потужностей виробництва лідера української текстильної галузі чітко відобразилася на обсягах імпорту індійської бавовни. Рівненським підприємством та його потенціалом зацікавилися на найвищому рівні. Тож візит посла Індії в Україні Маноджа Кумара Бхарті та його заступника Гхоту Рам Міни на Льонокомбінат став логічним продовженням такого партнерства.
Під час ділового обіду з керівництвом Рівненського льонокомбінату індійські дипломати жваво цікавилися усіма напрямками діяльності та розвитку підприємства, а також планами виходу на зовнішні ринки.
Зокрема, на ринок Індії. Адже якість готової продукції ТМ «Goldi» неабияк вразила гостей. Крім того, пан посол, котрий за освітою є інженером-технологом, захоплено і детально знайомився з найсучаснішим обладнанням та виробничими процесами підприємства.
Підсумовуючи результати зустрічі, посол Індії в Україні Манодж Кумар Бхарті зазначив:
– Партнерські зв’язки Рівненського льонокомбінату з промисловістю Індії вже тепер на дуже високому рівні. Однак, я готовий сприяти їхньому подальшому розвитку, як у напрямку залучення індійських інвесторів для подальшого нарощування виробничих потужностей Рівненського льонокомбінату, так і в пошуку нових надійних партнерів – постачальників сировини. Крім того, ринок Індії зацікавлений у якісній готовій продукції, котру випускає Льонокомбінат під своєю торговою маркою.
Не приховує радості від успішної зустрічі сторін і президент Рівненської торгово-промислової палати Микола Ярощук.
– Рівненський льонокомбінат – це справжня гордість нашого міста. Тому це прекрасно, що такі високі гості виявили бажання побувати саме тут, і нам є чим їх вразити. Тим більше, що індійський ринок для нас – це непочатий край роботи. У нас є багато спільних інтересів, і багато перспектив.
В.о. директора Рівненського льонокомбінату Роман Фомін розповідає: бажанням індійських дипломатів побувати на їхньому виробництві не здивовані. Адже зі зростанням потужностей підприємства у геометричній прогресії зростають і обсяги імпорту індійської бавовни.
– Пригадую, кілька років тому, під час нашої першої поїздки до Індії в пошуках сировини, ми замовили 3 контейнери бавовняної пряжі. На сьогодні наші замовлення сягають 300 контейнерів. Звісно, такі обсяги і така динаміка є помітними для індійців. Тому візит посла Індії на наше підприємство стане поштовхом для ще конструктивнішої співпраці. Ми ще більше покращимо стосунки з нашими індійськими партнерами, зможемо отримати ще кращі ціни і ще кращу сировину, а відтак – наші готові товари матимуть ще кращу якість і ціну. Крім того, пан посол повідомив нам про прогрес у послабленні візового режиму між нашими країнами, а це неабияк сприятиме подальшому укріпленню зв’язків. Вражений результатами роботи команди Рівненського льонокомбінату, на завершення зустрічі посол Індії в Україні висловив величезне бажання особисто зустрітися і ближче познайомитися з власником підприємства Олегом Червонюком, котрий на той момент перебував у робочому відрядженні у Німеччині. МаноджКумарБхартісподівається, що така зустріч відбудеться на підприємстві вже під час його наступного приїзду до Рівного, або ж у посольстві Індії в Києві, куди дипломат запросив Олега Червонюка для дружньої і ділової бесіди.
Поїхали індійські гості не з порожніми руками. Тепер у обох дипломатів є стильні поло із нової літньої колекції ТМ “Goldi” – результат перетворення індійської бавовни в якісний український трикотаж.