Вимоги:
- бажання працювати;
- уважність, порядність, відповідальність, аналітичні здібності;
- стресостійкість;
- знання 1С, Exel (ОБОВ'ЯЗКОВО);
- досвід на аналогічній посаді від 1-го року;
- знання принципів асортиментного планування та управління асортиментом;
- ініціативність, комунікабельність, самостійність;
- здатність працювати з великими обсягами інформації.
Умови роботи:
- офіційне працевлаштування;
- стабільний заробіток;
- дружній колектив;
- графік роботи 5/2 з 9.00-18.00;
- офіс в центрі міста: поряд з метро Палац Україна;
- виплата заробітної плати 2 рази на місяць на картку «ПриватБанк».
Обов’язки:
- Проведення аналізу продажів і товарних залишків;
- Аналізувати продажі та прибутковість по групам товарів;
- Виписка товару на магазини, контроль наповнення магазинів.
- Моніторинг конкурентів (ціни, акції, товарна пропозиція).
- Участь у запуску нових магазинів (виписка товару, формування акційних пропозицій).
- Надання даних по товару для промоакцій і реклами.
- Підготовка звітів для функціонального керівника.
- Розробляти промо активності, вести промо календар, звітність;
- Контролювати поповнення стоку інтернет магазину на період промо;
- Моніторити ціни конкурентів;
- Участь у формуванні цінової політики (на колекції — повна ціна, мід сейл, повний сейл);
- Забезпечувати ефективне маркетингове просування /маркетинг календарь (визначення приємних цін сегментів в групах та категоріях товарів.